Pristatymas ir grąžinimas

TAISYKLĖS GALIOJA PREKĖMS, ĮSIGYTOMS INTERNETINĖJE PARDUOTUVĖJE

PREKIŲ ATSIĖMIMAS

Jūsų užsakytos prekės bus pagamintos per 3 savaites nuo apmokėjimo. Šiuo metu įsigytas prekes atsiimti galima ERGOLAIN padalinyje Vilniuje, Granito g. 3 arba Šiaulių rajone, Gamybos g. 3, Kužiuose. Prekes atsiimti prašome per 2 savaites nuo produkto pagaminimo datos.
Atsiprašome, laikinai prekių pristatymo į jūsų pasirinktą vietą paslaugos šiuo metu neteikiame.

PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR GARANTIJA

Vadovaujantis LR įstatymais, ERGOLAIN kokybiški baldai, įsigyti internetinėje parduotuvėje yra negrąžinami. Todėl prašome atidžiai apžiūrėti prekes atsiėmimo metu.
Jeigu norite grąžinti nekokybišką baldą, įsigytą internetinėje parduotuvėje, praneškite apie tai mums el. paštu info@ergolain.lt arba skambinkite telefonu 8 5 2742 772. ERGOLAIN baldams yra suteikiama 24 mėn. garantija, skaičiuojama nuo prekės atsiėmimo datos. Pirkėjas turi pristatyti į vietą, iš kurios jas atsiėmė prieš tai iš anksto susisiekus su ERGOLAIN atstovais aukščiau nurodytais būdais. Prekių įvertinimas dėl garantinio aptarnavimo ir garantinis aptarnavimas kiekvienu individualiu atveju bus aptartas asmeniškai su pirkėju. Jeigu prekės atitiks garantines sąlygas, prekė bus pakeista nauju produktu arba pirkėjui grąžinami pinigai už įsigytą prekę..

GARANTIJA NETAIKOMA

  • Defektams, atsiradusiems dėl to, kad gaminys buvo surinktas nesilaikant naudotojo vadove pateiktų nurodymais ir naudojamas ne pagal paskirtį;
  • Tuo atveju, jei nebuvo laikomasi naudotojo vadove pateiktų rekomendacijų ratukams, kojų antgaliams ar grindims sukeltai žalai, jei jie atsirado dėl netinkamo siūlomų dalių pasirinkimo (pvz., naudojant kietus ratukus ant kietų paviršių); tinkamai pasirinkus dalis, žala vis tiek gali būti sukelta, naudojant kėdes ant netinkamos kokybės kilimų, plokščių, parketinių grindų ir kt. arba ant nešvarių paviršių (pvz., ant tokių, kur yra smėlio);
  • Pretenzijoms dėl audinio atspalvio skirtumų, jei gaminiai buvo pagaminti naudojant skirtingas audinio gamintojo gaminių serijas, ir dėl atskirų gaminių, kuriuos Pirkėjas įsigijo vėliau, skirtumų;
  • Pretenzijoms dėl prekių medžiagų atspalvio neatitikimo, matomo internetiniame puslapyje. Atspalvių neatitikimas gali būti pastebimas dėl skirtingų ekranų nustatymų;
  • Žalai, atsiradusiai dėl ekstremalių klimato sąlygų arba aplinkos veiksnių (pvz., rūgščių, oro drėgnumo ir kt.) poveikio;
  • Žalai, atsiradusiai dėl to, kad kliento prašymu buvo nesilaikoma standartinių specifikacijų;
  • Putų poliuretano deformacijoms;
  • Šaltų putų poliuretano kietumo skirtumams, atsiradusiems dėl parametrų skirtumų, kurie yra priimtini pagal DIN 53576 / ISO 2439 standartą, jei patenka į +/- 10 % diapazoną;
  • Ratukų ir apmušalų audinio susidėvėjimui dėl naudojimo;
  • Veltinių padelių susidėvėjimui, kurie gali būti keičiami pagal garantiją tik tuo atveju, jei veltiniai padeliai nukrenta;
  • Medinių elementų pažeidimams, atsiradusiems dėl kontakto su stalų ar kitų baldų kraštais; mechaniniai medinių paviršių pažeidimai nelaikomi gaminių defektais;
  • Gaminio sudėtyje naudojamoms medinėms dalims, jei teikiama pretenzija dėl nedidelių atskirų dalių skirtumų; dėl žaliavos pobūdžio neįmanoma tiksliai nustatyti galutinio estetinio efekto, kurį nulemia medienos spalva, atspalvis ir rievių raštas,
  • Odiniams apmušalams, jei teikiama pretenzija dėl natūralių medžiagos savybių, pavyzdžiui, tekstūros ir atspalvio skirtumų, randų ir vabzdžių įkandimų; naudojant (pvz., sėdynę), oda ima blizgėti ir šiek tiek prasitampo; Garantijos suteikėjas nepriima pretenzijų dėl pirmiau išvardytų savybių;
  • Nedidelių aukšto slėgio laminatų spalvų skirtumų, remiantis PN-EN 438 standartu.